DB Schenker

Söka din sändning i vår kundportal Connect

Uppdaterad

I vår kundportal DB SCHENKER | connect hittar du verktyget Advanced tracking. Där finner du detaljerad information om alla dina bokningar och pågående sändningar. För att använda verktyget, utgå från följande steg:

  • Logga in i vår kundportal Connect
  • Gå in på avsnittet Advanced tracking (observera att tjänsten antingen finnas under "Favoriter" eller "Samtliga e-tjänster")
  • Välj Kundreferens och sök på önskad referens, exempelvis sändnings-ID. 

Är sändningen äldre än tre månader och du behöver detaljerad information, vänligen kontakta oss.


Vad har hänt om jag inte får någon träff sändningen?

Då kan det bero på att leveransen är bokad med mottagarfrakt. Då är det mottagaren som äger frakten, varpå du behöver kontakta fraktbetalaren för detaljerad information om sändningen.

Ifall du endast vill se var sändningen befinner sig, kan du använda vår publika spårning.

Guide taggad med: eSchenker
warning Created with Sketch.